Przejdź do treści

Strategia Biznesowa

    GOBARTO S.A. skutecznie realizuje obraną przez Grupę Kapitałową strategię. Plan zakłada między innymi rozwój organiczny spółek i skoncentrowanie działalności Grupy Kapitałowej na segmencie zwierzęcym, produkcyjnym oraz dystrybucyjnym. Celemprzyjętej strategii jest umocnienie się GOBARTO S.A. na pozycji lidera polskiego rynku mięsnego oraz wzmocnienie pozycji na rynku europejskim zarówno poprzez zwiększenie mocy produkcyjnych, jak i możliwości dystrybucyjnych.

    Strategia na lata 2019-2024, która stanowi kontynuację założeń kierunków rozwoju GOBARTO S.A. oraz jej Grupy Kapitałowej przyjętych w 2015 roku, zakłada:

    • rozwój segmentu surowcowego poprzez inwestycje w fermy własne, rozwój produkcji tucznika w ramach Programu Gobarto 500 oraz rozwój tuczu kontraktowego,
    • inwestycje w zakład ubojowy celem zwiększenia efektywności kosztowej i optymalizacji produkcji, sukcesywne zwiększanie wolumenu sprzedaży w oparciu o posiadane aktywa, budowę nowych hurtowni oraz ewentualne akwizycje w obszarze dystrybucji.

    Strategia zakłada również aktywną komercjalizację posiadanych aktywów
    nieruchomościowych poprzez ich sprzedaż, wynajem, a także poprzez partnerstwa
    strategiczne z podmiotami branżowymi.