Przejdź do treści

Polityka Prywatności

Szanując prawo do prywatności osób, które powierzyły Gobarto S.A. swoje dane osobowe, w tym osób współpracujących z nami, naszych kontrahentów i ich pracowników, pragniemy zadeklarować, że pozyskane dane przetwarzamy zgodnie z krajowymi i europejskimi przepisami prawa oraz w warunkach gwarantujących ich bezpieczeństwo.

Aby zapewnić transparentność realizowanych procesów przetwarzania, przedstawiamy obowiązujące w Gobarto S.A. zasady ochrony danych osobowych, ustanowione na gruncie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej jako: „RODO”.

1. Kto odpowiada za przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych?
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gobarto S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Wspólna 70, wpisana do Rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, Wydział XII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000094093, posiadająca NIP: 6991781489, REGON: 411141076, kapitał
zakładowy w wysokości 278.002.290 zł, (dalej: „Administrator” lub „Spółka”).

2. Z kim może się Pani/Pan skontaktować w sprawie ochrony swoich danych osobowych?
We wszelkich sprawach związanych z ochroną danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem adresu poczty elektronicznej: dane.osobowe@gobarto.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora wskazany w pkt. 1.

3. Jakie kategorie osób przetwarza Administrator?
W ramach prowadzonej działalności gospodarczej Spółka przetwarza dane osobowe osób fizycznych będących m.in. oferentami, klientami, dostawcami towarów i usług, a także innych osób przesyłających zapytania za pośrednictwem formularza kontaktowego znajdującego się na stronie internetowej www.gobarto.pl w zakładce „Kontakt”.

4. Jakie kategorie osób przetwarza Administrator?
Administrator może zbierać i przetwarzać następujące dane osobowe: imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, a także wszelkie inne przekazane za pośrednictwem formularza kontaktowego dane osobowe np. adres zamieszkania.

5. W jakich celach i na jakich podstawach prawnych Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe?
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie:
art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (tj. prawnie uzasadnionego interesu Administratora) w następujących celach:
a) zapoznania się z treścią przesłanej wiadomości i udzielenia Pani/Panu na nią odpowiedzi,
b) ustalenia, zabezpieczenia, dochodzenia i obrony ewentualnych roszczeń,
art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze.

6. Przez jaki okres Spółka przechowuje Pani/Pana dane osobowe?
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez cały okres weryfikacji treści przesłanej wiadomości i udzielania na nią odpowiedzi, a po jego upływie przez okres niezbędny do ustalenia, zabezpieczania, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń, jak również wypełnienia wszelkich obowiązków prawnych Administratora.

7. Jakie przysługują Pani/Panu prawa w związku z przetwarzanie danych osobowych przez Administratora?
Przysługują Pani/Panu następujące prawa:
a) prawo do dostępu do danych osobowych, czyli uprawnienie do uzyskania potwierdzenia czy Administrator przetwarza dane osobowe oraz informacji dotyczących takiego przetwarzania, a także do otrzymania ich kopii (przy czym pierwsza kopia wydawana jest nieodpłatnie),
b) prawo do sprostowania danych osobowych, jeżeli dane osobowe przetwarzane przez Administratora się nieprawidłowe lub niekompletne,
c) prawo żądania od Administratora usunięcia danych osobowych,
d) prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
e) prawo do przenoszenia danych, czyli prawo do otrzymania dostarczonych Administratorowi danych osobowych oraz przesłania ich innemu administratorowi, o ile jest to technicznie możliwe,
f) prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
g) prawo do wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa lub elektronicznie za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej UODO zgodnie z informacjami podanymi na stronie internetowej: www.uodo.gov.pl).

8. Komu Administrator udostępnia Pani/Pana dane osobowe?
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
a) podmioty uprawnione do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa, w szczególności organy władzy publicznej,
b) pracownicy oraz współpracownicy Administratora, którzy w określonym, ograniczonym upoważnieniem zakresie mogą mieć dostęp do Pani/Pana danych osobowych w związku z wykonywanymi obowiązkami służbowymi,
c) podmioty wspierające Administratora w wypełnianiu uprawnień i obowiązków oraz w świadczeniu usług, w tym zapewniające obsługę transportową, prawną, archiwizację, usługi pocztowe, usługi kurierskie, obsługę w zakresie ochrony osób i mienia, usługi doradcze, jak również banki, firmy windykacyjne, a także firmy świadczące usługi lub dostarczające rozwiązania, systemy informatyczne, udzielające asysty i wsparcia technicznego dla systemów informatycznych, w których przetwarzane są Pani/Pana dane.

9. Czy Administrator przekazuje Pani/Pana dane osobowe do państw trzecich?
Administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG obejmuje kraje Unii Europejskiej oraz Norwegię, Islandię i Lichtenstein). Niemniej jednak, jeśli pojawi się taka konieczność, Administrator zastosuje przepisy RODO i zapewni odpowiedni stopień ochrony danych osobowych w trakcie ich transferu.

10. Czy Spółka podejmuje wobec Pani/Pana danych osobowych zautomatyzowane decyzje?
Administrator nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji wobec Pani/Pana danych osobowych, w tym Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu profilowaniu.

11. Jak Administrator dba o bezpieczeństwo Pani/Pana danych osobowych?
Administrator stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne by Pani/Pana dane osobowe były bezpieczne, w tym zabezpiecza dane osobowe przed przypadkowym lub niezgodnym z prawem zniszczeniem, utraceniem, zmodyfikowaniem, nieuprawnionym ujawnieniem lub nieuprawnionym dostępem do danych osobowych przesłanych, przechowywanych lub w inny sposób przetwarzanych. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Pani/Pana danych osobowych w Spółce zostały wdrożone odpowiednie zabezpieczenia personalne, organizacyjne, techniczne (informatyczne) i fizyczne.

Zmiana treści Polityki Prywatności:
Spółka jest uprawniona do ewentualnej zmiany treści niniejszej Polityki Prywatności. Zmiana zostanie podana do Pani/Pana wiadomości poprzez zamieszczenie nowej wersji dokumentu na stronie internetowej www.gobarto.pl lub w sposób zwyczajowo przyjęty przez Spółkę w kontaktach z klientami oraz dostawcami towarów i usług, w tym w szczególności za pośrednictwem wiadomości e-mail.